REGULAMIN
Niniejszy regulamin służyć ma zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości oraz stanowić zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Lazur Wellness&SPA w Międzywodziu.
1. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, dokonanie rezerwacji :
za pośrednictwem formularza on-line lub poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej obiektu, telefonicznie, bądź w Recepcji, poprzez wpłatę zadatku lub całkowitej należności za pobyt.
Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu Lazur Wellness&SPA i jest dostępny do wglądu w Recepcji, w pokojach oraz na stronie obiektu www.pensjonat-lazur.pl.
3. Doba hotelowa trwa w dniu przyjazdu od godziny 15.00 do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. Zameldowanie w Recepcji w dniu przyjazdu do godziny 22:00.
W przypadku nie opuszczenia pokoju przed końcem doby hotelowej (godz. 11.00) doliczona zostanie opłata zgodnie z aktualnym cennikiem za kolejną dobę. Gość może zgłosić w Recepcji chęć przedłużenia pobytu najpóźniej dzień wcześniej przed końcem pobytu. W miarę dostępności wolnych pokoi obiekt Lazur Wellness&SPA będzie się starał przedłużyć pobyt.
4. Podstawą meldunku Gościa w obiekcie jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie Karty Meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista może odmówić wydania klucza do pokoju. W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest do zwrotu klucza do Recepcji. W sytuacji zagubienia lub zniszczenia klucza Gość obciążony zostanie kwotą 800 zł.
5. Warunkiem rezerwacji pokoju jest wpłata w ciągu 5 dni od dokonania rezerwacji 30% zadatku na konto obiektu Lazur Wellness&SPA. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji. Wpłata zadatku, a tym samym dokonanie rezerwacji, oznacza akceptację warunków rezerwacji. Pozostałą należność z wcześniej zamówionej usługi należy uregulować w Recepcji w dniu przyjazdu, gotówką, kartą płatniczą bądź przelewem bankowym.
W dniu przyjazdu Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty klimatycznej za każdy dzień pobytu, według stawki ustalonej przez Urząd Gminy w Dziwnowie. Nieobecność Gościa do godz. 8.00 następnego dnia jest równoznaczne z rezygnacją z rezerwacji pokoju i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi, jeżeli nie ustalono inaczej.
W przypadku rezygnacji z części pobytu wcześniej zarezerwowanego, nie przysługuje zwrot kosztów ani obniżenie ceny.
Obiekt może odwołać rezerwację z przyczyn „losowych” przed jej rozpoczęciem, lecz zobowiązuje się do przedstawienia podobnej oferty pobytowej w innym obiekcie, względnie dokonać zwrotu uiszczonej należności. Gość z chwilą dokonania rezerwacji oraz podpisania Karty Meldunkowej w obiekcie Lazur Wellness&SPA oświadcza, że wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r.nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz RODO przez Lazur Wellness&SPA ul. Westerplatte 18a, 72-415 w Międzywodziu dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez obiekt.
Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania, a także żądania usunięcia swoich danych osobowych ze zbioru.
6. Drzwi wejściowe do budynku zamykane są o godzinie 22.00. Każdy Gość posiada klucz od drzwi wejściowych. Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa prosimy po godzinie 22.00 zamykać na klucz drzwi wejściowe do budynku. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej, która obowiązuje od 23.00 do 7.00. W przypadku łamania nakazu ciszy nocnej oraz zachowań naruszających bezpieczeństwo i zdrowie osób trzecich, natychmiastowo wzywana jest Policja. W razie naruszenia i zakłócania przez Gościa porządku, obiekt Lazur Wellness&SPA ma prawo ze skutkiem natychmiastowym rozwiązać umowę z Gościem oraz obciążyć go kosztami za ewentualnie poniesione szkody. W pokoju Gościa może przebywać osoba odwiedzająca za okazaniem dowodu tożsamości w Recepcji, nie dłużej jak do godziny 20.00. W przypadku stwierdzenia w pokoju Gościa osoby nie zameldowanej, która nie dokonała opłaty za pobyt, obiekt ma prawo nałożyć karę w wysokości 200% zgodnie z obowiązującym cennikiem.
7. Dzieci poniżej 18 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość powinien niezwłocznie zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody w przypadku jej stwierdzenia. Za każdym razem Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi na klucz.
W pokojach, łazienkach obowiązuje całkowity zakaz sporządzania posiłków oraz używania urządzeń elektrycznych o wysokiej mocy.
W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. W przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu, obiekt może obciążyć Gościa kwotą 500 zł, za profesjonalne czyszczenie pomieszczenia po dymie nikotynowym.
Za rzeczy wartościowe pozostawione w pokoju Gościa obiekt Lazur Wellness&SPA nie odpowiada. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na niemonitorowanym parkingu czy poza terenem. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą odesłane na jego koszt na wskazany adres.
8. W Sali Jadalnej Gość ma prawo do jednorazowego wejścia na dany posiłek (śniadanie i obiadokolację). W obiekcie obowiązuje zakaz wynoszenia posiłków z Sali Jadalnej, naczyń z Jadalni oraz z Drink Baru. Śniadania serwujemy w godzinach od 8.00 do 10.30. Obiadokolacje serwujemy w godzinach od 16.00 do 18.30. Drink Bar czynny od 9.00 do 22.00.
9. Odświeżanie pokoju odbywa się codziennie – na życzenie Gościa. Bezpłatna wymiana ręczników w 4 dniu pobytu (przy pobycie min. 7 dni) lub codziennie na życzenie gości (za dodatkową opłatą w Recepcji). Wymiana pościeli na życzenie (za dodatkową opłatą w Recepcji).
Odpłatne wypożyczenie sprzętu plażowego, bilarda, szlafroka i ręczników do strefy SPA w Recepcji.
10. Karta Wellness & SPA dostępna w Recepcji reguluje zasady korzystania ze strefy Wellness & SPA w naszym obiekcie.
11. Reklamacje co do warunków zakwaterowania oraz wyżywienia obiekt przyjmuje i zobowiązuje się do sprawdzenia ich zasadności.
Nie mogą one jednak mieć wpływu na obniżenie kosztów i skrócenie pobytu. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie wody, prądu, internetu, sygnału TV.
12. Przykro nam, nie akceptujemy zwierząt.
Kontakt: www.pensjonat-lazur.pl, recepcja@pensjonat-lazur.pl
Tel. +48 603 59 81 02, +48 321 53 74